گوشه دنج من

یادداشت روزانه،معرفی و‌نقد موسیقی سریال فیلم کتاب

گوشه دنج من

یادداشت روزانه،معرفی و‌نقد موسیقی سریال فیلم کتاب

  • ۰
  • ۰

پست اول

سلام امیدوارم حالتون خوب باشهheart

این اولین پست من تو بیان هست... wink

تقریباً نیم‌ساعت پیش میخواستم وبلاگ بزنم ولی هی شک داشتم که بیان بزنم یا بلاگفا:|

دیگه دلو زدم ب دریا و‌بیان رو‌انتخاب کردم...آخه بلاگفا یخورده قدیمیه و هم امکاناتش کمتره هم‌میترسم مثل میهن بلاگ جمع بشه .. :( . جدا از این مورد واقعا می‌ترسیدم ...آخه قبلنا یه وب تو‌میهن بلاگ داشتم یادش بخیر....بعد که یکی دوسال پیش اعلامیه بستن میهن بلاگ رو‌دیدم یعنی اشک‌تو‌چشمام جمع شد....خیلی مظلومانه ‌بسته شد...و واقعا خیلی بد بود که همه وبلاگ هایی که تو میهن بلاگ ساخته شده بود هم حذف شد... اونهمه وب خوب....حیف:(

ای بابا...همین الان متوجه شدم که توی بیان ایموجیای یاهو نیستن... عجب!!! چرا واقعا؟!! من به ذوق اونا وب جدید زدم...ایشششششX_X  

واقعا اعصابم‌خورد شدindecision 

نیم ساعت بعد: بعله همین الان رفتم یه وبلاگ تو‌بلاگفا زدم... مطالب اینحا رو اونجا هم میذارم حالا کار از محکم کاری عیب نمیکنهsmiley آدرسشون یکیه خواستین ب اونم سر بزنید....

فعلا برم یکم ب اون برسم...

 

 

  • ۰۱/۰۴/۰۵
  • happy moon

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی